AK Parti’den istifa eden Zonguldak Gülüç Belediye Başkanı Mustafa Gökhan Demirtaş, İYİ Parti’ye geçtiğini açıkladı. İYİ Parti Yerel Yönetimler Başkanlığı’nca yapılan açıklamada, son dakika transferiyle ilgili şunlar dile getirildi:
“Zonguldak Gülüç’ün AK Partili Belediye Başkanı Gökhan Mustafa Demirtaş partimize geçmiştir. İYİ Belediyecilik anlayışımızla; Zonguldak Gülüç’ü Gökhan Mustafa Demirtaş ile İYİ’leştireceğiz. Partimize, Zonguldak’a, milletimize ve memleketimize hayırlı olsun.”


02:00
Güncel
Güncel
Güncel
Güncel
Güncel
Güncel
Yorum yapabilmek için giriş yapmalısınız.